aleexxandra

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Alexandra - 21 augusti 2011 21:42

 

Hello! 

Elvira & henns föräldrar kom hit en sväng förut snackade om resan genom att Elvira ska följa med! Efter dom hade åkt så gick jag och mötte Jennifer och vi joggade några km! Har precis fixad löshåret och så tills imorrn! Men tror jag kommer få göra om det imorrn ändå..Ah men så äre!Skolan börjar ju 8:25 om jag inte minns fel? hehe Elvira skulle komma till mig strax innan så åker hon med mig dit! Sen så äre ju även så att jag börjar på en ny skola har faktiskt gått där redan i nollan ettan och fyran! Tänkte duscha lite snabbt nu sen måste jag soova!! Hörs imorrn när jag kommer hem! Tror jag drar på stan efter skolan och kollar lite men får se!  


Av Alexandra - 21 augusti 2011 14:40

   

 Hej! 

Sov ju hos syrran så kom hem imorse och då bytte jag om sen drog vi direkt och gick 5 km sen när jag gick hem var dörren ut till verandan öppen jag jag var ensam hemma ,gissa om jag blev rädd hade ju bara varit borta 1 timme så jag tog på mig skorna igen och gick ut!hehe sen kom syrran hit och väntade med mig till mor & far kom hem!Som tur e har  ingen varit in för inget saknas och vet inte vad de var för nåt ens? om dom hade precis fått om dörren när jag kom hem eller? aja strunt samma nu e vi hemma iallafall! 

Skolan börjar imorn skönt tycker jag just nu för vägrar va ensam hemma!hihi!

Men nu ska jag städa rummet!hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards