aleexxandra

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Turkiet hääär kommer jag!

Av Alexandra - 27 augusti 2011 19:48



Hello!!

Idag har jag bara packat ,måla naglarna osv... Gick även och åt på pizzerian med syster!

Sen drog jag och syrran ut och åkte bil ..imorn far vi så måste fixa lite musik,ladda kameran och allt dedär! Ska försöka komma iväg tidigt imorn!

Ååååh är så jäävla glaaad! =D 

Ne nu måste jag fixa allt!:D 

Vi höörs om en vecka underbara ni och jag lovar de kommer massa bilder då!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 9 februari 2013 11:26

Hello! Uppdaterade aldrig igår för jag hade nästan 40 graders feber och var helt slut, sov hela dagen. På kvällen fick vi främmande så jag tog en Alvedon och kände mig mycke piggare. brorsa o hans kompis kom hit och badade i badtunnan. Och inna...

Av Alexandra - 7 februari 2013 19:36

Hejhej. Igår hade jag nationella på gb, kändes rätt bra. Blev ingen skola för mig idag, har feber så har legat i soffan hela dagen och sett på 90210. Blir ingen skola imorgon heller så lär ju uppdatera något då. Iallafall så blir det bara att ko...

Av Alexandra - 22 januari 2013 22:52

Har glömt bort den här bloggen nästan, men tänkte skriva lite om vad jag har gjort.. I fredags så drog jag och Amanda till gårn. Det var såå tråkigt, så vi åkte hem en timme tidigare. I lördags drog jag först på gymmet med Sophie sedan så for jag, ...

Av Alexandra - 12 januari 2013 18:44

Hejj! Idag har jag varit på stan och sedan kollade jag när min kusin hade hockeymatch! Kom hem vid 16.40 typ så då somnade jag i soffan, så skönt! Ikväll blir det att plugga no och även imorgon! Aja hejdå! http://nattstad.se/aleexxandras ...

Av Alexandra - 7 januari 2013 22:12

Hallo! Har pluggat hela dagen, så tråkigt! Kläderna som jag beställt kom även idag, glaaad! Som sagt är uppdateringen på den här bloggen dålig osv så gå in på min nya istället. Imorgon börjar skolan, känns så jobbigt att det är ett tag tills ...

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards