aleexxandra

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alexandra - 18 augusti 2011 18:08

Hej alla ni! :) 

Har precis kommit hem var hur skönt som helst att bara gå!!:)

Väntade på ante & matte i typ 10 min sen så kom dom och vi gick! Så sitter hemma nu och ska snart äta..Blir till att va med Jennifer ikväll och dra till en lekplats om de inte regnar , äälskar den lekplatsen!<3 hihi ja vi är små flickor som gillar att leka:) hehe ne men vi ska väl bara gunga och prata typ? Aja hörs imorn! 

(har ingen bild just nu)

Av Alexandra - 18 augusti 2011 16:16


Hejhej! 

Var somsagt ute och jogga med Jennifer idag blev ungefär 6 km om man lägger ihop allt..Sen innan vi skulle gå hem så hände världens cp sak men kan ju inte säga vad , det är vår hemlis! HAHAHA VII DOG SERIÖST! Men men ska snart ut och gå igen med mina broorsor! Men först ska dom jogga några km och de orkar inte jag  hihii!:D 

Ikväll tror jag att jag ska va med Jennifer aja men nu måste jag göra mig klar ..Hejdåå     

Av Alexandra - 18 augusti 2011 11:55

G o d m o r g o n 

Har precis fått bikinin som jag beställde och jag älskar den!!   

Sen äru ju även så att de har kommit ut några nya låtar av Ulrik Munther på spotify , så denna morgon kunde inte börja bättre!    

Ska snart ut och jogga med Jennifer sen får jag se vad jag gör ,är lite smått avis på mina brorsor som drar till Turkiet om 3 dagar! Men men om 10 dagar drar vi också sen så äre ju så att skolan börjar snart   vilket jag inte ser fram emot men men gå en vecka sen fara till Turkiet är helt okej:)

Men nu ska jag göra mig klar.Hejdå  



Av Alexandra - 16 augusti 2011 13:27

Hej igen! 

vaknade runt halv 11 gjorde mig klar och gick och mötte jennfier sen joggade vi 3 km så nu sitter jag här och gör ingenting ..tror jag ska se på nån film eller nåt ..Ikväll vet jag inte vad jag ska göra får se..

Om 1 vecka börjar skolan sommarlovet har gått sjukt snabbt känns typ som det nyss börjat .. Men genom att det är 1 vecka kvar till skolan betyder det att det är 2 veckor kvar tills jag drar till turkiet eller 12 dagar kvar ! ååh så jag längtar ! 

  

Av Alexandra - 13 augusti 2011 19:16

     

Bikinin jag fick av Sophie 

Av Alexandra - 13 augusti 2011 16:08

Hej på er! 

Igår så blev det att bada se på film och massa sånt! Emil,Tyra & Liam sov även här så Tyra sov i min säng så har inte sovit nånting hon hade svårt att ligga still så imorse hade jag en härlig huvudvärk och ont i halsen som fan .Kul liksom mamma trodde att jag hade feber och tyckte jag skulle va hemma idag men aldrig i livet att jag vill va hemma tycker om att va nere på risön med allt folk synd bara att jag inte var allt för social idag hehe men vafan är ju typ sjuk ;) 

Ikväll blir det  bara att tare lugnt bada kanske? Kan ju säga att det gick åt helvete på kubben , men de handlar inte alltid om att vinna! 

Förresten ikväll ska sötaste Emilio sova här !:)

Fick även en bikini av sophie igår ,sjukt snäll hon är .:D 

       

Av Alexandra - 12 augusti 2011 16:25

Hejhej! 

Har inte gjort något speciellt idag , gick/joggade 3 km sen gick jag hem och badade i badtunnan ! Efter det drog vi och handlade så nu sitter jag här och väntar på att vi ska äta . Matte Tyra Liam & Emil tror jag  ska äta här! Efter det så kommer massa andra hit också så då blire att spela kubb och bada mysigt! 

Men nu ska jag städa lite på rummet .

Hejdå!:) 

  

Av Alexandra - 11 augusti 2011 23:44

          

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards