aleexxandra

Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra - 12 september 2011 16:49

hello!

Varit lite lat på uppdatera men men ..Skolan idag söög ju , haft hon i huvudet hela dagen och tråkiga lektioner ..Sen äre ju så att imorn har jag valt vandring på skolan och de var typ att vi skulle gå 12 km ,och jag känner ingen som valt de..åååh vill  inte och man får inte byta ...:/ aja för en vecka sen nu satt vi på planet påväg hem till sverige!Fyfan..vill tillbaka!Suttit och kollat på massa resor nästa sommar så nu gäller det bara att tjata på mamma och pappa!Nä men nu måste jag äta vi hörs..

  

Av Alexandra - 8 september 2011 18:21


 Hejhej!

Dagen gick rätt okej ,är förkyyld! men få inte bli sjuk nu missat så mycke i skolan så måste vara frisk!Hehe...

Hade bara tråkiga lektioner ,var med Jennifer på rasten gjorde lite allt möjlig tror jag.. 

Ikväll blire inte att göra nånting bara kolla på tv:n och sånt där tråk.Fredag imorn och de känns ju underbart !Nä nu ska jag kolla om något skoj händer på fb ,kuul liv de också ;) nera men hejdå :) 


Av Alexandra - 6 september 2011 19:43


Hello!

Tänkte berätta lite mer om resan! 

Träffade ju  massa olika trevliga människor där, jobbigt att prata engelska bara ..

Blev ju även såld för 13 kameler ,snäll familj man har asså;) Men såklart vare ju bara på skoj!

Elvira och jag satt i "soffan" för det mesta på kvällarna .. Åhh saknar den redan

En klar favorit där blev milkshake skulle vilja ha en nu!

Känns konstigt inte ätit nå godis och typ 3 glassar? gud.. 

Var ju  billigt på hotellet en glass som kostar 25 kr hemma kostade 15 kr där hehe , Aja vill verkligen tillbaka är inte ens brun ändå har jag legat i solen hela tiden då jag inte badat . åååh :/ 

Kommer sakna värmen nu ,är så kallt känns konstigt att man måste ha jeans på sig 

Men  nu ska jag se på idol ,hejsan!

  

Av Alexandra - 6 september 2011 11:31

Hejhej! Nu är jag hemma! Åkte ju bil hem från stockholm så blev att äta efter vägen sen sov jag hela vägen hem ... Gick och la mig runt 02:30 så var ingen mening att dra på skolan idag .. Haft de sjukt bra! ville inte åka hem. När vi landade på arlanda var de så sjukt kallt ville bara ta nästa flyg tillbaka! Plus att de regnade!! Åååh saknar redan Turkiet!<3 

Tänkte berätta lite vad vi gjort och sånt som jag kommer ihåg! 

Kom ju ner till stockholm på söndag ,vi skulle ju sova en natt på hotell.Under hotellet var ett köpcentrum så där hängde jag väl mest! Sen gick vi och åt på McDonalds för de var utanför... Efter de hade vi inget och göra så vi tog bussen in till arlanda och var där ett tag,sen tog vi bussen tillbaka och gick å la oss! Vaknade 03:30 tror jag på måndagen , fixade sig sen åt vi frukost ,älskar hotellfrukost!

Sen åkte vi in till arlanda och väntade på att vi skulle åka .När vi kom fram till Antalya väntade en 2 timmars lång bussresa till Alanya , Sov mest för de var såå varmt i bussen! när vi kom fram till hotellet fick vi välkomstdrink men jag gillade den inte så mamma fick den! Vi drog upp på rummet bytte om och gick ner till poolen ,där väntade ante och sophie som hade beställt drinkar till oss alla fast min och Elviras var alkoholfria!;) Sen på kvällen gick vi ut och åt..På tisdagen tror jag vi drog ner på stranden och badade efter var det lunch buffé och sen blev det poolen.kommer typ inte ihåg så mycket blev så långt inlägg också så kan ju säga att vi har varit på stranden och vid poolen på dagarna varit över 40 + grader i skuggan , varje dag var det lunch buffé och middags buffé på hotellet .Personalen var super bra roliga och allt de där! Köpte en 2 tröjer och ett par skor! Blev även att sätta in löshår skönt att slippa alla clips! På kvällarna hade dom olika uppträdande , när vi åt var det mini disco hihi ! Var bland annat en trollkarl en kväll han var grym! sen en kväll var det en som gjorde olika saker med ballonger .Tyrvärr missade vi i söndags pool partyt :/ För vi skulle ut och äta plus att jag och sophie var hos frissan i 6 timmar och fixade håret dåligt less var man .

Orkar inte skriva mer nu .. hörs sen        

Mer bilder finns på min fb

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards