aleexxandra

Alla inlägg under oktober 2011

Av Alexandra - 15 oktober 2011 09:21

Hejhej!

Igår kom Ante & Sophie hit på mat!Efter det så satte jag mig vid datorn sen kom några kompisar till mamma och pappa hit .Idag blir det marknaden .Sen ikväll ska väl Jennifer kanske sova här!:) 

Men nu tänke jag duscha sen blire att göra sig klar!Hörs senare idag!   

   

Av Alexandra - 12 oktober 2011 19:30

  Nu är den min!;D

Sony Ericsson Xperia Arc S 

Av Alexandra - 10 oktober 2011 19:59

Hello!

Dagen har varit bra,inte haft nån mobil på hela dagen..Jävla cp mobil!

 Min nya mobil  skickades idag ,så lär få den nån gång i veckan..

Men dagen gick rätt fort hade helt okej lektioner, på so:n behövde vi inte göra nånting alls..

Ah men sen så drog vi och kolla lite hur de gick för syrran i huset och sånt där..

Har precis städat rummeet.. 

Men har inte så mycket att säga ska se på en serie nu som jag är beroende av! den heter 90210 tror jag? sjukt bra! 

Glee , gossip girl , 90210 och The Secret Circle är dom serierna jag älskar!:) 

Men vi hörs mer imorn ,godnatt


Av Alexandra - 8 oktober 2011 00:08

 


Hejhej!

Blir ett sent inlägg nu men så kan de bli!

Skolan var som vanligt bra,dagen gick så sakta kändes som den aldrig skulle ta slut..Efter skolan gick jag hem till bror sen åkte vi hem till mig eller vad man ska säga..Gjorde tacos sen så tjata jag lite att han skulle skjutsa mig till konsum så efter ett tag gick han med på det så då sprang jag och sophie in där och köpte Ben & Jerry's !:) Men vi skyndade oss för ante ville hem och kolla på fotbollen..

Sen blev det idol och massa gott till! Tyckte verkligen inte att Roshana skulle ha åkt ut..

Men men..Ska snart börja se nån serie kommer inte ihåg vad den hette..Men hörs imorn ..

Godnatt!



Av Alexandra - 6 oktober 2011 20:13

 

Hello!

Är hur glad som helst nu!

Pappa beställde just en super fin mobil till mig -Sony Ericsson xperia arc S .

ååååh längtar tills jag får den! 

Men annars så har dagen varit bra drog ner på stan efter skolan med Therese sen åkte jag hem och gjorde ingenting..Imorn är de fredag skönt med helg!Men har inte så mycket att säga så vi hörs imorn!godnatt!

Av Alexandra - 5 oktober 2011 18:19

 

Hejhej!

Åååh vad jag hatar min mobil den är så jävla sämst!

Varit utan mobil hela dagen hade inte några lektioner heller först skulle jag ha engelska men det blev inget så efter den vare håltimme så hade håltimme från 08:40-12:20 helt okej!   

Sen 12:20 så åkte vi buss till ett ställe och  orienterade där hade prov!

Gick bra gick inte vilse iallafall som jag trodde att jag skulle göra..


Iallafall gör jag inte så mycket just nu vi har Emilio på besök!

Så snart blire glass och kolla på tv, mysigt! 

 Men vi hörs mer ikväll eller imorgon .


Av Alexandra - 3 oktober 2011 22:36




   

Hejhej! Lite sent inlägg nu men bättre än inget iallafall! Skolan idag var helt okej, var på nån konsert eller vad man ska kalla de på hullsta.Dom var  verkligen sämst  tyckte jag!Men men..

Efter det blev de tillbaka till skolan och ha slöjd sen slutade vi!Åt middag och sen drog jag till Therese och var med hon ett tag! Hade även prov på matten idag ..

Har inte så mycket att säga,min mobil har fått damp igen..

Vill att de ska bli jul nu för vill ha en ny moobil!!

Aja hörs imorn Godnatt!


Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards