aleexxandra

Alla inlägg under december 2011

Av Alexandra - 15 december 2011 20:14

 

Av Alexandra - 14 december 2011 23:38

   

Har ju inte uppdaterat så mycket, sist sa jag att jag skulle på sjukhuset och kolla foten, har haft ont i det 3 månader så ska få ta lite prover för att se om den kanske hänger ihop med höften eller vad hon sa sen ska jag få tid på röntgen också.

Har varit hemma hela veckan, haft feber, en grymt jobbig hosta och ont i halsen. Blir hemma imorn (torsdag) också. 

Mamma kom nyss med varmt vatten och honung i får se om det hjälper mot hostan!  

Varit sjuk i en vecka nu..

Men nu ska jag se på en film..

Godnatt!


Av Alexandra - 14 december 2011 22:32

             


Varit lite dålig på att ladda upp bilder så nu får ni lite!:)

 
Av Alexandra - 12 december 2011 12:52

Hejjhej!

Inte orkat blogga nåt, knappt suttit vid datorn.

Är fortfarande förkyld så blev hemma idag. Ska nog på sjukhuset sen för att kolla foten. Men dom  lär väl inte hitta något fel :)

Ska snart gå ut med min hund sen måste jag duscha.

Hörs nog senare.


Av Alexandra - 10 december 2011 00:01

Hejhej nu är jag hemma eller kom ju hem runt 16:30 kanske?

Blev att va hemma idag (fredag) från dagiset, barnen har smittat mig. Feber, ont i halsen och förkyld!

Kan knappt svälja men när jag kom hem åkte jag hem till kusinerna där jag var med Pernilla och Fredrik . Imorn (lördag) fyller syrran år hehe!Grattiiis!  


Kan inte sova skulle behöva alvedon !

Aja vi hörs väl!

Godnatt! :)

Imorn eller på söndag kommer bilder från sundsvall.

Av Alexandra - 7 december 2011 16:45

Hello! Dagen har gått så fort idag! Började 7 så gick upp en timme innan och gick till dagiset.

Idag har jag suttit lite vid deras dator och fixat bilder till dom:) 

Just nu bakar vi hehe tredje dagen vi gör det! Men ikvll ska vi till Lindas kompisar och äta, vi har gjort efterättt.. 

Men vi hörs sen för nu ska jag äta någoting tror jag. :3 

Hejjs!:) 

Av Alexandra - 5 december 2011 18:52

Hejhej! 

Första dagen klar då! Gick super bra! Snälla barn.. :) 

Vakna vid halv 7 imorse gjorde oss klar och gick. Har pysslat och sånt där idag!

Nu är Linda på träning fast den slutar snart och då blir det att baka ;) 

Imorn blir det att praoa igen fast börjar 7 tror jag.. Sen efter det blir det Birsta..shoppa!:)

Men vi hörs imorn eller vi får ju se!:)

Hejjdå så länge!

Av Alexandra - 4 december 2011 21:31

Hejhej!

Är i Sundsvall nu eller har varit här ett tag. När vi kom fram så gick jag och Linda ut och gick kollade runt lite och sånt, sen gick vi och handla så nu har vi precis fikat kvällsfika och kollar på beck. Imorn blir det att praoa!  Har faktiskt inte så mycket att säga ska väl fortsätta kolla på beck nu så vi hörs nån dag.Godnatt 

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards