aleexxandra

Alla inlägg under februari 2012

Av Alexandra - 9 februari 2012 22:24

 

Heejj!

Skolan idag var väl helt okej! När jag kom hem gjorde jag mig iordning och hjälpte pappa att fixa hans nya mobil.. Sen så drog jag & Amanda å kollade på hoockey!

Sollefteå mot Modo eller hur man ska säga? Ah Solle vann iallafall!

Men kom hem för en stund sen, en timme sen faktiskt och ska nog duscha nu sen blir det att sova!

Så vi hörs väl imorgon! om jag hinner/orkar uppdatera ska på gårn imorn tror jag! 

Av Alexandra - 6 februari 2012 21:33




   

Heello!


Har inte orkat uppdaterat något, börjat på nått inlägg lite då & då men inte haft så mycket att skriva..

Dagen har väl varit bra hade matte prov, kom hem runt 16:30 och då for jag och mamma ner på stan och köpte jeans åt mig..

Men iallafall så har jag inte gjort så mycket mer.

Just nu sitter jag och lyssnar på muusik och har för en gångs skull valt kläder tills imorgon och ska väl snart gå och duscha!

Har laddat hem en film också som jag tänkte somna till hähä!

åh vad tråkigt inlägg..


GodNatt

Av Alexandra - 3 februari 2012 00:00

 

Hellooo!

Skolan idag var ju helt okej, vi slutade en timme tidigare!:) 

Men vid till 17:30 åkte jag & Amanda till Långsele, köpte lite godis och sen vidare till Gårn! 

Var väl lite "trötta" i början men sen hade vi så sjukt roligt! Åh lätt bästa kvällen på länge! 

Hade kuddkrig, hahaha! 

Åkte hem vid 23:00 typ..

Men just nu gör jag typ ingenting ska snart ladda hem en film tror jag? 

Men vi hööörs imorgon!  

G o d n a t t ! 

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards