aleexxandra

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Alexandra - 24 november 2012 22:02

 

Haallo!

Igår var det fredag. var riktigt less, hade först eng efter det var det idrott. sedan lunch, efter det skulle jag ha sv/eng men den var inställd samma sak gällde svenskan som skulle vara efter och även son:n. Så jag  hade hål från 10.30 till 15.00 innan jag kunde åka hem. Hade jag liksom vetat att alla lektioner skulle vara inställd hade jag kunnat åka hem tidigare. var såå sjuuuukt less. Men hela veckan har varit tråkig, men samtidigt har jag fått väldigt mycket gjort i skolan, massa saker som jag låg lite efter i eftersom jag var sjuk hela förra veckan. 


Idag när jag vaknade drog jag direkt till gymmet med brorsan & Sophie, såå skönt att börja dagen på det sättet. Sedan så har jag bara legat i soffan och kollat runt på lite julklappar som jag ska beställa åt syskonen o sånt:) Har även städat rummet och gjort om lite grann. Ska nog kika på en film snart, vilken vet jag inte men det visar väl sig. 


Ska även lägga mig lite tidigare än vanligt för imorgon ska jag till Birsta, wohoo shopping! 

Men vi hörs imorgon, Godnatt   

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards