aleexxandra

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Alexandra - 27 november 2012 18:27

Hello!
Var inne i berget hela dagen sen så frågade min bror om jag ville testa att köra trucken? Och vad tror ni händer? jo jag lyckas köra rätt in i bergväggen eller vad man ska kalla det, så brorsan fick köra den där ifrån haha jag är så sämst. Har kört trucken förut men ändå så lyckas jag.. Sedan så skulle jag försöka skrämma en spindel och råkade sparka ner pappas stereo som stod på bordet. Haha åååh vad dålig jag är! Tror nog dom tyckte det var skönt att jag slutade tidigare, haha.. Men sedan när jag slutade så skjutsade pappa mig till skolan så då väntade jag på att Amanda skulle sluta så sedan gick vi ner på stan och satt och pratade 2 timmar..
men iallafall så blir det inget gym ikväll så istället passar jag på att städa rummet! Får väl se hur det går imorgon på praon om jag lyckas ha sönder något mer, haha. Hejdå:)

Av Alexandra - 27 november 2012 09:07

Godmorgon!
Började 7 imorse, dååligt trött! Men iallafall så håller vi på att sortera däcken i berget.. Har rast eller vad man ska kalla det nu sen är in i berget igen. Det sämsta är att det finns ingen täckning där inne huhu. Slutar iallafall tidigare idag kl 12.00, men endast idag sedan tänker jag jobba varje dag tills de andra slutar :) När jag slutar ska jag hem och göra iordning mig sedan till skolan och hämta en sak i skåpet och efter det gå ner till stan. Har dock inga pengar så blir ingen shopping :)
Nä men nu ska jag vila lite innan det är dags att gå in i berget...
Hejjs!:)

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards