aleexxandra

Alla inlägg under november 2012

Av Alexandra - 22 november 2012 21:27

Hallo!
Dagen har varit okej, skolan är verkligen tråkig denna vecka för halv klassen har prao.. Men efter skolan eller aa strax efter 18.00 åkte jag mor och far till gb där det var öppet hus. Lyssnade på informationen och sedan skulle man välja 3 saker som man är intresserad av, jag gick bara till estet- media. Åh så grymt tyvärr är det gymnasiumet i Kramfors men vi får väl se hur det blir. Ska nog till den skolan på öppet hus nån gång i december. Men efter det åkte jag och mamma ner på stan som hade kvällsöppet, var 30% på Lindex om man köpte 3 plagg eller liknande osv så köpte 4 saker, bland annat tröjan på bilden. Sjuukt fin! Men nu ska jag kolla lite på teven. Hörs imorgon. Godnatt

Av Alexandra - 7 november 2012 22:11

Hejhej!
Dagen har varit bra, efter skolan drog jag på gymmet med mina syskon och sedan åkte jag bara hem och kollade på teven å sånt.. Fick även veta att jag klarade No provet som jag gjorde innan lovet, såå sjukt skönt när man får reda på att man klarat ett prov eller liknande.
Imorgon så blir det skolan sedan så ska jag på gymmet.
Men vi hörs imorgon!
Godnatt

Av Alexandra - 6 november 2012 22:14

Hello..
Igår efter skolan drog jag och Amanda på gårn, var ganska tråkigt. Men när jag kom hem så gick jag typ o la mig direkt.
Idag så var det dags för skola igen. Dagarna går verkligen segt i början av veckan, speciellt när man precis haft lov. Efter skolan drog jag & Therese på stan. Jag köpte en farsdagspresent och även en tröja till mig själv.. Älskar verkligen starka färger på tröjor. Sedan så åkte jag och mina brorsor på gymmet.
Men iallafall så gjorde jag verkligen inte mycket under lovet, sov till 11.30 varje dag, låg sedan bara framför teven resten av dagen och på kvällen gymmade jag med mina syskon.
Men nu ska jag sova, godnatt! :)

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards