aleexxandra

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Alexandra - 2 december 2012 19:46

Hellu!
Har försökt färgat håret blont hela dagen utan resultat. Sjukt less! Håret är fortfarande brunt! Gick iallafall inte av. Annars har inte mycket mer hänt. Har ingenting att skriva är så irriterad på mig själv att jag färgade håret brunt förut! Får väl se hur jag gör med håret, går jag till frissan får jag inte köpa löshår och det är något som jag verkligen vill ha så jag får väl fortsätta färga håret hemma.
Något bra med dagen var väl att mamma och pappa hade köpt lite saker åt mig i Sundsvall, bland annat en vit liten gran, sjukt fin i verkligheten. Aja hörs imorn!

Av Alexandra - 2 december 2012 11:42

Hejsan!
vaknade rätt tidigt imorse, ante och Sophie åkte hem för nån timme sedan. Vi såg på julkalendern innan dom åkte så nu ligger jag i soffan och kollar runt på internet, tänkte beställa massa julklappar och sånt idag. Ska även försöka bli blond idag, när mor och far kommer hem så ska nog pappa köra mig till Konsum så jag kan köpa slingpaket eller liknande! Tyvärr kommer nog mycke hår gå av och det kommer bli riktigt svårt att färga löshåret, men blir inte löshåret bra så beställer jag nytt i veckan så får jag vara utan det några dagar men det visar väl sig! Hoppas verkligen att mitt hår blir blont och inte helt missfärgat. men nu ska jag lyssna på lite julmusik på spotify och städa upp här hemma, snart kommer ju mamma och pappa hem. Men vi hörs senare!

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards