aleexxandra

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Alexandra - 12 september 2011 19:35

   

Hejhej!

Inte gjort något speciellt syster & emilio kom hit ett tag och då satt jag  och syster och prata om godis och sånt haha så vi for och köpte de så då ville pappa att vi skulle köpa glass också.Hehe och sen när vi åkt kom vi ju på att ingen hade tagit med pengar till godiset utan hade bara pengar till glassen så då for vi på Lidl och köpte ett glasspaket för 10 kr åt pappa  och resten tog vi och köpte godis för haha ..

Ah men sen har jag inte gjort nånting..Ska snart duscha sen se på tv:n.Hörs mer imorn godnatt!:)

  

Av Alexandra - 12 september 2011 16:49

hello!

Varit lite lat på uppdatera men men ..Skolan idag söög ju , haft hon i huvudet hela dagen och tråkiga lektioner ..Sen äre ju så att imorn har jag valt vandring på skolan och de var typ att vi skulle gå 12 km ,och jag känner ingen som valt de..åååh vill  inte och man får inte byta ...:/ aja för en vecka sen nu satt vi på planet påväg hem till sverige!Fyfan..vill tillbaka!Suttit och kollat på massa resor nästa sommar så nu gäller det bara att tjata på mamma och pappa!Nä men nu måste jag äta vi hörs..

  

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards