aleexxandra

Alla inlägg under april 2012

Av Alexandra - 22 april 2012 20:46



 

Hello!

Idag har jag, mamma o pappa åkt bil typ hela dagen. Vi åkte till Norrfällsviken och kollade hur det såg ut där nu, vi brukar ha våran husvagn där på sommaren. Sen när vi kom hem så åkte vi till Långsele och kollade lite, haha.. 

Aa så kul har vi haft det idag.

Sen så kom syrran hit så då åkte jag o hon och köpte godis. hehe..

Sen kom hon på idén att vi skulle möblera om i tv-rummet, hmm ja det blev super fult så då var det bara att bära tillbaka alla möbler igen.haha

Ska snart se på en film sedan blir det att sova, skönt! 

Men vi hörs imorgon.

Godnatt


Av Alexandra - 21 april 2012 15:43

Helluu

Igår var jag o Amanda på gårn, var lika roligt som vanligt. 

Men när jag kom hem så satt jag vid datorn o lite sånt. 

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Ikväll blir det nog lugnt också, bara kolla på tv typ.

Men har ingenting att skriva så vi hörs imorgon!

         

Av Alexandra - 20 april 2012 06:31

Hello! 

Har inte skrivit på länge för att jag inte haft några bilder och inte heller något att skriva. 

På påsklovet var jag i Borgafjäll i 11 dagar, det var sol varje dag. Vi åkte ut med skotrarna till ett ställe där jag kunde köra skoter. Det var ju så mycket poliser efter leden och jag får ju inte köra skoter. Men vi for upp på ett berg/fjäll som var 1000 meter högot, var sjukt bra utsikt..Man såg 5 mil bort.. 

Men iallafall kom jag hem i söndags, då kom Emilio o Erika hit!:') 

Veckan har varit bra, har så jävla ont i halsen.. 

Men nu måste jag göra något åt mitt hår, vi hörs sen!:)

Bilderna från borga lägger jag upp någon annan dag.:)

Städade rummet igår....

       

Av Alexandra - 1 april 2012 22:06

 

Hejhej!


Igår beställde jag ett skal till min mobil som kommer till veckan, läängtar!

Sov ju hos min syrra som sagt så vi kollade lite på tv:n, satt vid dator o lite sånt..


Idag så har jag hjälpt hon med lite saker sen så skjutsade hon hem mig och jag satte mig å pluggade. 

Har prov i NO imorgon.. Hoppas att jag klarar det för pallar verkligen inte ett till omprov..

Men annars har det inte hänt så mycket mer, tänkte se på en film nu och sen sova..

Juste mamma beställde Beverly Hills 90210 säsong 4 åt mig idag, yeyy tack!:D 


Men vi hörs imorgon, godnatt..


Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards