aleexxandra

Alla inlägg under december 2011

Av Alexandra - 26 december 2011 15:59

                                    ( klicka på bilderna för att få dom större)  Oseriösa bilder men hade gryymt kul   

  •  iPad 2
  • Presentkort
  • Pengar
  • Hello kitty hörlurar
  • kläder
  • 2 filmboxar
  • ett spel till wii
  • ett super bra schampo & ansiktsmask 

Det är vad jag fick i julklapp :)

Igår var vi hos ante & sophie men det var rätt tråkigt på slutet så runt 01:00 kanske så kom kusin och hämtade mig så då åkte vi epa runt stan först sen hem till mig och sen så var han här tills mor & far kom hem.

Idag har jag inte gjort nånting alls, kollat på film och sånt där..

Men nu ska jag ladda hem ett spel så hejjdå:)



Av Alexandra - 24 december 2011 13:56

 

Hejj!

Igår var vi hos syrran och spelade presentleken, alla fick ju något så det är ju bra!:) sen så kollade vi på Sunes jul och sånt där:)

Idag har vi varit hos farmor& farfar sen så var jag och lämna en julklapp till gudmor.

 Sen blir det att kolla på kalles och allt det där med släkten :) Finns verkligen ingen bättre dag än julafton..

Men vi hörs imorgon, kommer en massa bilder då också



.  G O D   J U L !


Av Alexandra - 23 december 2011 16:35

Åh tiden går så fort! Är ju sjukt att det är julafton imorn! Idag har jag varit på stan med mamma, fick en klänning och tights som jag ska ha imorn och på nyår:) Har även städat tv-rummet åt dom hehe så snälla är jag. Men iallafall ikväll så är det uppsitter kväll så vi ska se på Sunes jul, spela presentleken och sånt med alla syskon.Myysigt!:)

Det känns verkligen inte som att det är julafton imorgon, men köpt alla julklapparna nu så allt är klart:)

Men nu ska jag fixa mig. Hörs imorn:)

Av Alexandra - 21 december 2011 21:44

 

Hello var på skolan idag och vi såg på film  nästan alla lektioner!   Efter skolan drog jag på stan med Jennifer och sen kom papppii och hämtade mig.

Imorgon är det sista dagen sen är det lov! Efter skolan ska jag nog på stan med Jennifer sen ska jag på röntgen.

Men har inte så mycket att säga så vi hörs imorgon!

Godnatt


Av Alexandra - 20 december 2011 23:18

 


Helluu! 

Idag blev det att vara hemma, dåligt less på hostan..

Har inte gjort nånting alls, kollat på massa filmer och sånt där. Ska väl sova snart också.

Men vi hörs väl imorn.

Godnatt

Av Alexandra - 19 december 2011 11:15

  

Hello!

Gick ju på skolan idag fast kände typ direkt när jag kom dit att jag inte var så pigg,hosta och förkyld..

Så jag åkte hem.  Det snöar ute också, myysigt!

Men nu ska jag ladda hem en film så vi hörs sedan!:)


Av Alexandra - 17 december 2011 22:50

 

Åh gissa vad jag har gjort...

Jag har satt fast löshåret, gjorde det själv. Är hur glad som helst att jag ens lyckades, men nu är det på plats..så blir att börja sova med fläta igen men nu kommer jag hinna massa mer på morgonen också,behöver inte stressa..

Annars har jag inte gjort så mycket ikväll ska nog lägga mig och kolla på film snart, imorn blir det massa pluggande.Skönt att det är lov snart! Men nu ska jag gå och sätta mig med mor & far..Hörs imorn   

Av Alexandra - 16 december 2011 19:01

 

Shit va tiden går fort, snart är det jul! sjukt, har knappt fatta att det är december..

16 december...Asså kan inte fatta det..Aja strunt samma mysigt med jul   .. 

Idag var jag hemma, varit hemma hela veckan nu.Länge sen jag var på skolan. förra veckan var det prao så har inte varit på skolan på 2 veckor.. Har inte gjort så mycket idag, slagit in lite julklappar och sånt där.

Skulle igentligen på middag ikväll men jag är ju sjuk så blev inget.Ist så köpte pappa mat från Sibylla och vi hyrde film.

Har inte så mycket mer att skriva så vi hörs imorn eller kanske ikväll,får väl se  

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards