aleexxandra

Alla inlägg under maj 2012

Av Alexandra - 23 maj 2012 21:30

 

Heeyyy!

Dagen har varit precis som alla andra, alltså bra.

Slutade 14:20 idag för att jag skulle på sjukhuset. Satt och prata om mina leder osv sen fick jag ta ett halsprov och några blodprov. Efter det så skjutsade bror hem mig och mamma, så då fixade vi mat och sedan drog vi ut och cyklade någon km haha. Sen blev det bara att sitta i solen. Ska snart duscha sen blir det att sova!

Var även duktig och städade rummet imorse för jag orkade inte igår. Men vi hörs imorgon!

G o d n a t t

Av Alexandra - 22 maj 2012 21:46

             

Av Alexandra - 22 maj 2012 18:33


Hello! 

Igår så var jag och Amanda på gårn. Lika ruuligt som vanligt! 


Skolan idag var som vanligt bra, längtar sjukt mycket till sommarlovet! 

När jag kom hem så åkte jag,mammi och pappi och kollade på massa saker till verandan. 

Ska snart dra ut och fota lite, inte fotat något på flera månader! så tråkigt att fota på vintern. 

Efter det måste jag städa rummet och göra läxan. Måste fixa en ny header också, sjukt less på den här. hehe.

Men vi hörs senare ikväll, jag lovar.

Hejjs!


Av Alexandra - 6 maj 2012 22:30

 

Hello!

Var ett tag sen jag skrev nu men har faktiskt inte hänt så mycket.

I fredags var jag på gårn med Amanda.

I lördags så kom hon hit så vi hyrde två skräckfilmer och köpte godis, chips osv! Sen så åkte hon hem på kvällen nån gång efter 12. Men idag ( söndag) så har jag inte gjort så mycket, kollat på alla paranormal activity filmerna med mammi & pappi.

Imorgon blir det övik med bror, först tandläkaren och sen käka på max.

Så sjukt skönt att ställa väckarklockan på 10:30 ist för 06:00 ! Men jag måste sova nu är gaalet trött!

i hörs imorgon! 

G o d n a t t

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards