aleexxandra

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Alexandra - 11 augusti 2011 23:44

          

Av Alexandra - 11 augusti 2011 20:11

Hejhej! 

Nu är badtunnan på plats så passade på att bada lite hur härligt som helst! 

och innan det så gick jag 6 km med Sophie Erika Andreas & Mattias .

Och innan det 3 km med Jennifer .

Men nu pallar jag inte skriva mer ska va social med familjen! 

Godnatt  

Av Alexandra - 11 augusti 2011 10:32

G o d m o r g o n 

Har precis vaknat , idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra inte sett vad det är för väder ute än .. ska nog städa rummet och typ garderoben..

Men först ska jag se klart en film . snacka om No life!

Ne men finns inte så mycket att göra , imorrn blire iallafall att bada i badtunnan och alla syskon osv kommer hit och spelar kubb och tränar inför lördagen!        Andreas är den med blont hår(alltså brorsan)  brevid han står en som heter stefan och under han står en som heter tobba och brevid han står mattias (syrrans kille) han står alltså under andreas. 

Dom här 4 var ett lag förra sommaren och spelade mot massa andra lag i kubb och vann! Det är en rätt mysig dag man har som ett eget ställe där laget är samlat man gör lunch och sånt sen så får dom spela matcher lite då och då tillslut är det två lag som gör upp om segern typ! och dom här lagen får vem som helst va med i men måste ha anmält sig innan . Men aa nu fattar ni vad som är på lördag! Nu ska jag se på film! tjarå! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Alexandra

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards